کشف طبیعت – مجموعه بچه ها این چیه؟

320,000 ریال

طبیعت چیست؟

طبیعت درست از در خانه‌ای که در آن زندگی می‌کنی شروع می‌شود. گیاهان و حیوانات دقیقاً مانند قارچ‌ها و سنگ‌ها و آب‌ها جزو طبیعت هستند. آب‌وهوا، فصل‌ها و انسان‌ نیز بخشی از طبیعت‌اند.

ناموجود

توضیحات

«کشف طبیعت» کتابی روایی است که درباره‌ی دگرگونی طبیعت در فصل‌ها گرفته تا زیست‌گاه‌های مخصوص انواع حیوانات و گیاهان برای‌مان می‌گوید. در هر گوشه‌ از صفحات کتاب، تصاویر گیاهان و حیوانات و رودخانه و کوه و جنگل است. در کنار هر تصویر، توضیح جالب‌توجهی نوشته شده است؛ مثلاً تصویر شاخه‌ی درخت افرا با میوه و برگش در گوشه‌‌ای از صفحات کتاب است که در زیر آن توضیح داده شده: «دانه‌های افرا بالدار هستند. آن‌ها مانند بالگرد می‌چرخند و می‌توانند به نقاط دوردست پرواز کنند.» در کنار معرفی همه‌ی عناصر طبیعت در هر فصل، این کتاب بخشی دارد به نام «همکاری کن»، در این بخش، از خواننده خواسته می‌شود بعد از اینکه طبیعت را شناخت، چگونه با آن رفتار و از آن استفاده کند. بخش‌های دیگری هم در چند فصل کتاب هست با عنوان‌های: (می‌دانی؟، باورنکردنی!، پرس‌و‌جو)، که کامل‌کننده‌ی مطالب کتاب هستند و خواننده را به کشف طبیعت تشویق می‌کند. می‌شود گفت که کتاب «کشف طبیعت»، کتاب دانستنی‌ها درباره‌ی طبیعت است.

همکاری کریستینا براون، نویسنده‌ی این کتاب و هانس گونتر دورینگ، تصویرگر اثر، سبب خلق کتابی جذاب و منحصربه‌فرد شده است که آگاهی‌رسانی را در کنار جذابیت به کودک عرضه می‌کند.

انتشارات «محراب قلم» مجموعه‌ی «بچه‌ها این چیه؟» را در زمینه‌های گوناگون، با عناوین زیر نیز منتشر کرده است:

توضیحات تکمیلی
وزن 102 گرم
ابعاد 28 × 21 × 0.1 سانتیمتر
نویسنده
تصویرگر
مترجم

تعداد صفحه

28 صفحه

سال نشر

ناشر | تولیدکننده

شابک

9786004137126

گروه سنی
نقد و بررسی‌ها
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
اولین نفری باشید که در این پست دیدگاه می نویسید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کشف طبیعت – مجموعه بچه ها این چیه؟”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *