هیولای رنگ‌ها به مدرسه می‌رود

750,000 ریال

  • سلام هیولا! می‌خواستم یک چیزی بهت بگویم… امروز روز اول مدرسه است.
  • این مدرسه چه‌جور جایی است؟ جایی خطرناک پر از حیوانات وحشی؟ یا…

خرید عروسک انگشتی هیولای رنگ‌ها

16 عدد در انبار

- +

16 عدد در انبار

توضیحات

بعضی از بچه‌ها مثل هیولای رنگ‌ها هستند و از مدرسه رفتن می‌ترسند. برای همین می‌خواهیم دست‌شان را بگیریم و با هم برویم توی دل کتاب «‌هیولای رنگ ها به مدرسه می رود» تا ببینیم مدرسه از دید یک هیولا چه شکلی است؛ راستش را بخواهید هیولای رنگ‌ها اولش که فهمید باید به مدرسه برود کلی ترسید. او فکر می‌کرد مدرسه جایی خطرناک و پر از حیوانات وحشی است که مدام دنبال آدم می‌کنند و می‌خواهند بچه‌های کوچولو را یک لقمه‌ی چپ کنند. برای همین تصمیم گرفت عینک ضد موجودات فضایی، لیزِر و دفع‌کننده‌ی خفاش‌ را هم توی کوله‌پشتی‌اش بگذارد. اما دوستش که دختر کوچولویی عاقل است به او گفت برای مدرسه رفتن اصلاً به این خرت‌و‌پرت‌ها نیازی نیست و فقط باید دفتر و مداد و کتاب بردارد. اما از شما چه پنهان هیولای رنگ‌ها هنوز هم می‌ترسد و گریه می‌کند. اصلاً اوضاع خوبی نیست. برای همین دختر کوچولو او را کشان‌کشان به مدرسه برد… تا اینکه… صبر کنید ببینم چرا توی صفحات آخر هیولا خوشحال است و دارد می‌خندد؟ نکند از مدرسه خوشش آمده و دوست دارد فردا هم به مدرسه برود؟ یعنی هیولاها هم دل‌شان برای مدرسه تنگ می‌شود؟

داستان «‌هیولای رنگ ها به مدرسه می رود» داستانی تصویری و جذاب در ادامه‌ی کتاب «هیولای رنگ‌ها» است. در این داستان، کودکان با هیولایی مواجه می‌شوند که از مدرسه رفتن می‌ترسد، اما کم‌کم متوجه می‌شود که مدرسه جای خیلی معرکه‌ای است. برای همین هم عاشق آن می‌شود.

آنا یِناس، نویسنده و تصویرگری تواناست که با نگاهی فانتزی به عمیق‌ترین مسائل می‌پردازد و در کنار داستان‌های زیبایش از تصویرگری‌های ناب و هیجان‌انگیز استفاده می‌کند. همین امر سبب می‌شود که کودک علاوه بر دوست داشتن داستان، هربار به نکته‌ای تازه در تصاویر پی ببرد و خواندن کتاب را دوباره از سر بگیرد.

توضیحات تکمیلی
وزن 190 گرم
ابعاد 22.5 × 23 × 0.3 سانتیمتر
نویسنده
تصویرگر
مترجم

تعداد صفحه

40 صفحه

سال نشر

ناشر | تولیدکننده

شابک

9786227564273

گروه سنی
نقد و بررسی‌ها
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
اولین نفری باشید که در این پست دیدگاه می نویسید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هیولای رنگ‌ها به مدرسه می‌رود”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *