یوزپلنگ هرطور شده می‌خواست برنده شود – رفتارهای خوب

250,000 ریال

یک روز آقای تمساح همه را برد گشت جنگل. بچه‌ها خیلی هیجان‌زده بودند، چون می‌توانستند بازی‌های جورواجوری بکنند؛ مثلاً تورهایی که می‌خزیدند و از زیرش رد می‌شدند، طناب‌هایی که از آن‌ها آویزان می‌شدند و جلو می‌رفتند…

 

معرفی صوتی مجموعه «رفتارهای خوب» را بشنوید:

 

ناموجود

توضیحات

آن روز میمون و اسب آبی و زرافه و یوزپلنگ سوار اتوبوس مدرسه شدند تا به اردو بروند. قرار بود توی جنگل مسابقه‌ای برگزار شود. برای همین آقای تمساح کرنومترش را درآورد تا ببیند چه‌کسی رکورد را می‌شکند و برنده می‌شود. مسابقه سخت بود و هرکدام از حیوانات در عبور از یکی از قسمت‌ها دچار مشکل شده بودند… بچه‌ها چشم‌تان روز بد نبیند. چون پوزپلنگ با اینکه می‌توانست به دوستانش کمک کند، هیچ کمکی به آن‌ها نکرد. وسط همه‌ی این اتفاقات، «یوزپلنگ هرطور شده می‌ خواست برنده شود»! به نظر شما این رفتار درست است؟ بچه‌ها اگر شما با یوزپلنگ دوست بودید، از رفتارش ناراحت می‌شدید یا همچنان به مسابقه دادن با او ادامه می‌دادید؟

داستان «یوزپلنگ هرطور شده می خواست برنده شود» از مجموعه‌ی «رفتارهای خوب»، به اهمیت بازی منصفانه، جرزنی نکردن و داشتن اخلاق ورزشکاری می‌پردازد. هدف تشویق کودکان به لذت بردن از ورزش است، نه تمرکز بر برنده شدن که معمولاً بازی را خراب می‌کند.

مجموعه‌ی «رفتارهای خوب» سرآغازی برای گفت‌وگو با کودکان درباره‌ی رفتارهای‌شان (چه فردی و چه اجتماعی) است. این مجموعه در فضای جنگل خلق شده و شخصیت‌های داستان حیواناتی هستند که اغلبِ خصوصیات‌شان در کودکان دیده می‌شود. در انتهای هر کتاب نیز دست‌نامه‌ی مختصری درباره‌ی شیوه‌ی صحیح استفاده از کتاب و چگونگی تعامل با کودک در هنگام مطالعه و پس از آن ذکر شده است.

انتشارات نردبان کتاب‌های مجموعه‌ی «رفتارهای خوب» را در بخش «نردبان قرمز»، که مرتبط با مهارت‌های زندگی است، با عناوین زیر به چاپ رسانده است.

توضیحات تکمیلی
وزن 60 گرم
ابعاد 15.5 × 15.5 × 0.1 سانتیمتر
نویسنده
تصویرگر
مترجم

تعداد صفحه

32 صفحه

سال نشر

ناشر | تولیدکننده

شابک

9786004775403

گروه سنی
نقد و بررسی‌ها
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
اولین نفری باشید که در این پست دیدگاه می نویسید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “یوزپلنگ هرطور شده می‌خواست برنده شود – رفتارهای خوب”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *