دختران کوهستان – آکادمی شاهزاده‌خانم‌ها ۱

2,400,000 ریال

همین چند وقت پیش کلمات برای میری غیرقابل‌تشخیص بودند؛ بی‌معنی، ناشناخته و خسته‌کننده. مثل حرکت غیرقابل‌پیش‌بینی یک عنکبوت روی دیوار سنگی. اما اکنون همه‌ی آن‌ها را تشخیص می‌داد… یک روز اولانا یک نوشته‌ی روی پوست را دور انداخت و میری آن را برداشت و زیر تختخوابش قایم کرد. آن نوشته فهرست اسم همه‌ی دختران آکادمی بود.

2 عدد در انبار

- +

2 عدد در انبار

توضیحات

«سال‌ها پیش هنگام تولد شاهزاده، منجمان و پیشگویان دربار دور هم جمع شدند و موفق شدند زادگاه همسر آینده‌ی شاهزاده را پیشگویی کنند. تمام نشانه‌ها و حرکت ستارگان نشانگر این بوده که همسر شاهزاده از اهالی روستای مانت‌اِسکِل خواهد بود.» این‌ها جملاتی بود که نماینده‌ی پادشاه وسط میدان روستا به زبان آورد. ولی مگر دختری کوه‌نشین می‌تواند شاهزاده‌خانم شود؟ برای همین باید «آکادمی شاهزاده‌خانم‌ها» تشکیل شود تا «دختران کوهستان» در آن آموزش ببینند. در این میان، وقتی خبر به میری می‌رسد که شاهزاده قصد دارد همسرش را از میان دختران روستای آن‌ها انتخاب کند، ناگهان زندگی ساده‌اش به هم می‌ریزد. میری از یک سو درگیر رقابتی شدید با دخترها می‌شود و از سوی دیگر باید با معلمی سخت‌گیر کنار بیاید. به نظر شما، اگر در آکادمی اتفاقی بیفتد، میری حاضر می‌شود برای نجات هم‌کلاسی‌ها و دوستانش کاری کند؟

«دختران کوهستان» جلد اول از مجموعه‌ی «آکادمی شاهزاده‌خانم‌ها» است که در ۲۵ فصل نوشته شده است. در لایه‌های زیرین این مجموعه‌ی سه‌جلدی مسائلی بنیادین همچون عشق، نارضایتی مردم از پادشاه و قیام آن‌ها، روابطی که در دربار وجود دارد، وضعیت قشر ضعیف و قدرتمند جامعه و از همه مهم‌تر نقش قشر متوسط جامعه در ایجاد قیام مطرح شده است.

شَنون هِیل، نویسنده‌ی این مجموعه، بیش از ۲۰ رمان برای نوجوانان نوشته که بیشتر آن‌ها در فهرست پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار گرفته‌اند. او برای این مجموعه مدال افتخار نیوبری را از آن خود کرده است. او در حال حاضر با همسرِ نویسنده و چهار فرزندش در شهر سالت‌لِیک آمریکا زندگی می‌کند.

جلدهای دیگر این مجموعه: 

قصر سنگی – آکادمی شاهزاده‌خانم‌ها ۲
خواهران فراموش‌شده – آکادمی شاهزاده‌خانم‌ها ۳

توضیحات تکمیلی
وزن 262 گرم
ابعاد 18.5 × 14 × 1.9 سانتیمتر
نویسنده
مترجم

,

ناشر | تولیدکننده

سال نشر

تعداد صفحه

336 صفحه

شابک

9786003534063

گروه سنی
نقد و بررسی‌ها
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
اولین نفری باشید که در این پست دیدگاه می نویسید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دختران کوهستان – آکادمی شاهزاده‌خانم‌ها ۱”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *