سال پنجم در مدرسه مالوری

300,000 ریال

تهیه و تدارک مراسم کریسمس تمام و کمال به سال پنجمی‌ها سپرده شده. آیا آنها از عهده‌اش برمی‌آیند؟

ناموجود

توضیحات

در «سال پنجم در مدرسه مالوری» دارل سال پنجم است و خواهر کوچکش فلیسیتی سال اول. امسال هم یک تازه وارد دارند. دختری به اسم مورین که انگار مدیر مدرسه‌ی قبلی‌اش یک‌دفعه‌ای مرده و مدرسه‌اش تعطیل شده. دو نفر از کلاس پنجمی‌های سال پیش هم رد شده‌اند. کاترین و مویرا که جزء بدترین بچه‌های شناخته‌شده‌ی مدرسه‌اند. هر چند با شنیدن این خبر آه از نهاد همه بلند می‌شود اما خبرهای خوشحال‌کننده‌ای هم در راه است. خانم جیمز از سال پنجمی‌ها می‌خواهد تا مراسم و برنامه‌های تفریحی و سرگرم‌کننده‌‌ی کریسمس را تمام و کمال خودشان تدارک ببینند. دخترها تصمیم می‌گیرند جلسه‌ی ویژه برگزار کنند. دارل مربی و مسئول انتخاب و آموزش بچه‌های کوچکتر شده در لاکراس شده و باید تیم آنها را هم تشکیل بدهد.

شاگردهای سال‌ پنجمی با هم مشورت می‌کنند و در نهایت تصمیم می‌گیرند نمایش سیندرلا را اجرا کنند. دارل باید متن چند نمایشنامه را خوب مطالعه کند و در نهایت بتواند داستان سیندرلا را بازنویسی کند. آیا می‌توانند مراسم و نمایش را به موقع آماده کنند؟

مجموعه مدرسه مالوری شش جلد دارد: سال اول در مدرسه مالوری، سال دوم در مدرسه مالوری، سال سوم در مدرسه مالوری، سال چهارم در مدرسه مالوری، سال پنجم در مدرسه مالوری و سال ششم در مدرسه مالوری

انید بلایتون یکی از محبوب‌ترین، پرکارترین و موفق‌ترین نویسندگان انگلیسی سده بیستم است. داستان‌های او به ۹۰ زبان متفاوت ترجمه شده است و ۶۰۰ میلیون نسخه از کتاب‌هایش به فروش رفته است. شاید قوی‌ترین جنبه آثار بلایتون شخصیت‌های داستانی کودک است که با کمترین کمک از سوی بزرگسالان ماجراجویی می‌کنند.

توضیحات تکمیلی
وزن 166 گرم
ابعاد 19 × 11 × 1.3 سانتیمتر
نویسنده
مترجم

تعداد صفحه

216 صفحه

سال نشر

ناشر | تولیدکننده

گروه سنی
شابک

9789643632014

نقد و بررسی‌ها
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
اولین نفری باشید که در این پست دیدگاه می نویسید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سال پنجم در مدرسه مالوری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *