کوسه ی خندان – مجموعه داستان های زیر آب

1,100,000 ریال

کوسه ی خندان هم دلش می‌خواست با ماهی‌های دیگر شلپ‌شلوپ کند، اما هروقت به آن‌ها لبخند می‌زد، همه فرار می‌کردند. او خودش را به فرشته‌ماهی رساند و گفت: «با من بازی می‌کنی؟» فرشته‌ماهی ترسید و لرزید و بعد… با بیشترین سرعتی که می‌توانست شنا کند، فرار کرد.

3 عدد در انبار

- +

3 عدد در انبار

توضیحات

«کوسه ی خندان» هر روز، ماهی‌ها را تماشا می‌کند که زیر آب سر می‌خورند و شیرجه می‌زنند، جیغ می‌کشند و داد می‌زنند، چرخ می‌خورند و وول می‌زنند و شلپ‌شلوپ می‌کنند. او دوست دارد با آن‌ها بازی کند. برای همین جلو می‌رود و به آن‌ها لبخند می‌زند. اما ماهی‌ها به‌محض دیدن دندان‌های بزرگ و تیز کوسه فرار می‌کنند و خودشان را آن دور و برها قایم می‌کنند. بچه‌ها، انگار هیچ‌کسی دوست ندارد با کوسه‌ی خندان دوست شود، حتی ماهی بادکنکی و ستاره‌ی دریایی! حالا کوسه‌ی ما باید چه کار کند؟ اگر یک روز ماهی‌ها توی دردسر بیفتند، به نظر شما کوسه به آن‌ها کمک خواهد کرد؟

داستان تصویری «کوسه ی خندان» از مجموعه‌ی «داستان های زیر آب» داستانی درباره‌ی دوستی و همکاری است. این کتاب که تصویرگری زیبایی هم دارد، به کودکان نشان می‌دهد که بر اساس ظاهر نباید دیگران را قضاوت کنند و می‌بایست به آن‌ها فرصت آشنایی و دوستی بدهند. علاوه بر این، کودکان طی داستان، با اسامی و اشکال ماهی‌ها و حیوانات زیر آب نیز آشنا می‌شوند.

روت گالووِی، نویسنده و تصویرگر انگلیسی، از هشت‌سالگی می‌دانست که قرار است هنرمند شود و حالا کتاب‌های زیادی برای بچه‌ها دارد. او نگارش مجموعه‌ی «داستان‌های زیر آب» را از سال ۲۰۰۱ میلادی آغاز کرده و تا حالا هفت جلد از این مجموعه را منتشر کرده است. این کتاب‌ها جوایز زیر را از آن خود کرده‌اند:

  • جایزه‌ی کتاب پورسموث ۲۰۰۴
  • جایزه‌ی کتاب کودکان ناتینگهام ۲۰۰۵

انتشارات چشمه از مجموعه‌ «داستان های زیر آب»، تاکنون، کتاب‌های جذاب و رنگی‌رنگی زیر را منتشر کرده است:

توضیحات تکمیلی
وزن 178 گرم
ابعاد 26.5 × 23 × 0.2 سانتیمتر
نویسنده
تصویرگر
مترجم

ناشر | تولیدکننده

تعداد صفحه

32 صفحه

سال نشر

شابک

9786002299642

گروه سنی
نقد و بررسی‌ها
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
اولین نفری باشید که در این پست دیدگاه می نویسید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کوسه ی خندان – مجموعه داستان های زیر آب”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *