چگونه عکس سه‌‌بعدی بگیریم و ببینیم

29,000 ریال

تا به حال از خود پرسیده‌اید بچه‌هایی که با پا به توپ ضربه می‌زنند، دقیقاً چگونه پای‌شان به توپ برخورد می‌کند؟ یا افرادی که از روی جوی آب می‌جهند چگونه عرض جوی را تشخیص می‌دهند؟ یافتن پاسخ این سؤالات در انجام دادن عکاسی سه‌بعدی به ما کمک می‌کند.

17 عدد در انبار

- +

17 عدد در انبار

توضیحات

دنیای پیرامون ما علاوه بر دو بعدِ طول و عرض، بُعد سومی نیز دارد که به آن عمق می‌گوییم؛ برای مثال، اگر پنجره‌ی اتاق‌تان را در نظر بگیرید، درازای پنجره را طول و پهنای آن را عرض می‌گوییم و مناظری که در پشت پنجره قرار دارد، همچون درختان و بچه‌هایی که با توپ بازی می‌کنند، در عمق قرار دارند. چیزی که در دید سه‌بُعدی مهم است، درک عمق یا فاصله‌ی اشیا از یکدیگر است. اما اگر از همان پنجره عکسی بگیریم، عکس به‌دست‌آمده دیگر سه‌بُعدی نیست، بلکه فقط دارای دو بُعد طول و عرض است و فاصله‌ای بین اشیا وجود ندارد. با این حساب، چگونه عکس سه بعدی بگیریم و ببینیم این سؤال مهمی است که در کتاب پیش رو به آن پاسخ داده شده است. و از طریق تمرین‌ها و راهکارهای ارائه‌شده می‌توان انجام دادن عکاسی سه‌بعدی را تمرین کرد.

فراموش نکنیم که انواع و اقسام دوربین‌ها و گوشی‌های دوربین‌دار موجود در بازار، چگونه دیدن را به کودکان و نوجوانان یاد نمی‌دهند؛ اما با کمک این کتاب می‌توانید این نکات مهم را به فرزندان خود بیاموزید تا در آینده به بینندگان دقیق‌تر و ریزبین‌تری تبدیل شوند.

توضیحات تکمیلی
وزن 90 گرم
ابعاد 28 × 21 × 0.3 سانتیمتر
نویسنده
تعداد صفحه

44 صفحه

سال نشر

ناشر | تولیدکننده

شابک

9786000105570

گروه سنی
نقد و بررسی‌ها
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
اولین نفری باشید که در این پست دیدگاه می نویسید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “چگونه عکس سه‌‌بعدی بگیریم و ببینیم”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *