زیرکی در هنر – مجموعه نگاه کن

1,000,000 ریال

آیا تا به حال مسابقه ی اسب‌ها را دیده اید؟ وقتی یک اسب چهارنعل می تازد, پاهای قدرتمند عقبش، بدن او را به جلو می‌کشد. سپس پاهای جلوی او محکم روی زمین کوبیده می‌شوند و پاهای عقبش دوباره به حرکت می‌افتند. در تصویر مسابقه‌ی ارابه‌های جنگی, اسب‌ها با بلند کردن هم‌زمان چهار پای خود از روی زمین, به هوا پرواز می‌کنند! هنرمند خیلی خوب می‌دانسته که اسب‌ها امکان ندارد بتوانند چنین کاری بکنند، پس چرا آن‌ها را این گونه کشیده‌اند؟

 

3 عدد در انبار

- +

3 عدد در انبار

توضیحات

زیرکی در هنر از مجموعه نگاه کن است. با خواندن این مجموعه‌ که برای همه گروه‌های سنی ویژه کودکان و نوجوانان تدوین و نگارش شده است، نگاه‌مان به آثار هنری تغییر خواهد کرد. به مرور یاد می‌گیریم که زیبایی‌ها را انتخاب کرده و آن‌ها را به زندگی خود وارد کنیم. زیبا بپوشیم، خانه و محل کار خود را زیباتر کنیم و دنیا جدید کشف کنیم. دستیابی به دانش درک آثار هنری، با تجزیه و تحلیل آثار مهم در تاریخ هنر ونگاه کردن مداوم به آثار هنری ممکن می‌شود. پس خوب نگاه کنیم.

در این کتاب با ترفندهای مختلف در نقاشی آشنا می‌شوید. به عنوان نمونه: دور و نزدیک، ترفند سه بعدی کردن، نشان دادن سرعت زیاد در نقاشی، تا جای ممکن واقعی و …

توضیحات تکمیلی
وزن 244 گرم
ابعاد 28 × 20 × 0.5 سانتیمتر
نویسنده
مترجم

ناشر | تولیدکننده

سال نشر

تعداد صفحه

48 صفحه

شابک

9786001520143

گروه سنی
نقد و بررسی‌ها
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
اولین نفری باشید که در این پست دیدگاه می نویسید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “زیرکی در هنر – مجموعه نگاه کن”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *