کلید گمشده – مجموعه کارآگاه زبل

500,000 ریال

من، مایکل، کارآگاهِ زبل هستم. من از هیچ‌چیز نمی‌ترسم، جز یک چیز. امروز به مهمانی دعوت شده‌ام، برای جشن تولد آنی. آنی یک سگ دارد به اسم گرگی، که ازش می‌ترسم. اما مشکلی پیش آمده است!

 

معرفی صوتی کتاب «کلید گمشده» را بشنوید:

 

2 عدد در انبار

- +

2 عدد در انبار

توضیحات

«کلید تو جایی پیدا می‌شود که گِرد است و امن است و چیزهای برق‌برقی از آن آویزان است؛ یک جای بزرگ…» این‌ یادداشتی است که رُزاموند به درِ خانه‌ی آنی چسبانده و بعد هم رفته و ناپدید شده است! شاید در ظاهر همه چیز سر جای خودش باشد؛ اما اصلاً این‌طور نیست! اگر شما هم جای آنی بود و کلی مهمان برای جشن تولدتان دعوت کرده بودید و کلید خانه‌تان گم شده بود، حتماً حالتان گرفته می‌شد. حالا آنی از مایکل می‌خواهد که تا دیر نشده و مهمان‌ها از راه نرسیده‌اند، «کلید گمشده» را پیدا کند. اما این کلید کجاست؟ جایی که امن است؛ نکند رزاموند کلید را در بانک به امانت گذاشته باشد؟ جایی که چیزهای برق‌برقی از آن آویزان است؛ به نظر شما، چنین جایی کجاست؟ نگران نباشید. در‌حالی‌که همه حسابی گیج شده‌اند، مایکل، کارآگاه زبل، جواب معما را پیدا می‌کند.

کتاب «کلید گمشده» داستانی مصور از مجموعه‌ی «کارآگاه زبل» است. در این مجموعه، مایکل، با استفاده از تفکر استقرایی و بررسی سرنخ‌های جزئی و چیدن چندباره‌ی آن‌ها کنار یکدیگر موفق می‌شود که هربار معمای پیش رو را به‌درستی حل کند.

مارجُری واینمَن شارمِت (۱۹۲۸- ۲۰۱۹) نویسنده‌ی آمریکایی، بیش از ۱۳۰ کتاب برای کودکان نوشته که به چندین زبان ترجمه شده و جوایز بسیاری مانند جایزه‌ی کتاب کنگره‌ی ایالات متحده‌ را برای او به ارمغان آورده است. در این میان، مجموعه‌ی «کارآگاه زبل» از محبوبیت زیادی برخوردار است و به نوعی وارد فرهنگ مردم شده است.

 

انتشارات محراب قلم از مجموعه‌ی «کارآگاه زبل» عناوین زیر را روانه‌ی بازار کرده است:

توضیحات تکمیلی
وزن 62 گرم
ابعاد 18 × 14 × 0.3 سانتیمتر
نویسنده
تصویرگر
مترجم

تعداد صفحه

48 صفحه

سال نشر

ناشر | تولیدکننده

جنس کاغذ

نوع جلد

جلد نرم

شابک

9786004136426

گروه سنی
نقد و بررسی‌ها
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
اولین نفری باشید که در این پست دیدگاه می نویسید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کلید گمشده – مجموعه کارآگاه زبل”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *