نقاشی گمشده – مجموعه کارآگاه زبل

300,000 ریال

من مایکل، کارآگاه زبل هستم. هیچ دستیاری ندارم و تنها کار می‌کنم. به خانه‌ی آنی رفتم. آنی گفت: «یک نقاشی از سگم کشیدم، گذاشتم روی میز ولی ناپدید شد». گفتم: «فقط بگو ببینم این خانه در مخفی یا دالان پنهانی ندارد؟»

 

معرفی صوتی کتاب «نقاشی گمشده» را بشنوید:

 

1 عدد در انبار

1 عدد در انبار

توضیحات

آنی نقاشی قشنگی از سگش کشیده است، اما مشکل اینجاست که آن را گم کرده! و وقتی‌که چیزی گم می‌شود، باید سراغ چه‌کسی رفت؟ بله، سراغ مایکل، کارآگاه زبل. مایکل به‌محض شنیدن ماجرای «نقاشی گمشده» شال و کلاه می‌کند و به سراغ آنی می‌رود. بعد از کلی پرس‌وجو، آن‌ها به سراغ رُزاموند می‌روند تا ببیند آیا آنجا سرنخی از ماجرا پیدا می‌‌شود یا نه. اما آنجا با معمای تازه‌ای روبه‌رو می‌شوند. چون یکی از گربه‌های رزاموند هم گم شده است! خونسرد باشید… خونسرد باشید… نباید حواس‌مان را از معمای اصلی پرت کنیم. اجازه دهید ببینیم آیا سرنخ دیگری هم داریم. یک نقاشی زردرنگ که آنی از سگ ترسناکش کشیده و نقاشی قرمزرنگی که برادرش، هری، از یک هیولای سه‌سر کشیده است… اوووم… به نظر شما، ممکن است میان این دو رابطه‌ای وجود داشته باشد؟

کتاب «نقاشی گمشده» داستانی مصور از مجموعه‌ی «کارآگاه زبل» است. در این مجموعه، مایکل، با استفاده از تفکر استقرایی و بررسی سرنخ‌های جزئی و چیدن چندباره‌ی آن‌ها کنار یکدیگر موفق می‌شود که هربار معمای پیش رو را به‌درستی حل کند.

مارجُری واینمَن شارمِت (۱۹۲۸- ۲۰۱۹) نویسنده‌ی آمریکایی، بیش از ۱۳۰ کتاب برای کودکان نوشته که به چندین زبان ترجمه شده و جوایز بسیاری مانند جایزه‌ی کتاب کنگره‌ی ایالات متحده‌ را برای او به ارمغان آورده است. در این میان، مجموعه‌ی «کارآگاه زبل» از محبوبیت زیادی برخوردار است و به نوعی وارد فرهنگ مردم شده است.

جلدهای دیگر مجموعه‌ی «کارآگاه زبل»:

توضیحات تکمیلی
وزن 72 گرم
ابعاد 18 × 14 × 0.4 سانتیمتر
نویسنده
تصویرگر
مترجم

تعداد صفحه

48 صفحه

سال نشر

ناشر | تولیدکننده

جنس کاغذ

نوع جلد

جلد نرم

شابک

9786004136488

گروه سنی
نقد و بررسی‌ها
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
اولین نفری باشید که در این پست دیدگاه می نویسید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نقاشی گمشده – مجموعه کارآگاه زبل”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *