رو به‌ رو شدن با غریبه‌ ها – مجموعه خانواده خرسی

430,000 ریال

برادرخرسی خیلی نگران رفتار خواهرش با غریبه‌ها بود، چون او با همه زود صمیمی می‌شد. برادرخرسی می‌دانست که چطور با غریبه‌ها رفتار نکند. می‌دانست که نباید با آن‌ها حرف بزند، چون بچه‌خرس عاقلی بود، ولی اخلاق خواهرخرسی با برادرش فرق داشت.

4 عدد در انبار

- +

4 عدد در انبار

توضیحات

خواهرخرسی و برادرخرسی با پدر و مادرشان در یک خانه‌ی درختی زندگی می‌کردند. ماجرا از این قرار بود که خواهرخرسی به همه‌ی غریبه‌ها اعتماد می‌کرد. البته همه‌ی غریبه‌ها هم بد نیستند، اما به‌سادگی هم نمی‌شود به همه اعتماد کرد. برای همین خانواده‌ی خرسی تصمیم گرفتند که به خواهرخرسی آموزش دهند تا فرق بین افراد درست و نادرست را تشخیص دهد؛ مثلاً پدر تصاویر روزنامه‌ها را به او نشان داد و مادر سیب‌هایی را به او نشان داد که در ظاهر سالم بودند، اما از درون کرم‌خورده‌ و خراب. شما چطور درباره‌ی «رو به‌ رو شدن با غریبه ها» به کودکان آموزش می‌دهید؟

کتاب «رو به‌ رو شدن با غریبه ها» از مجموعه‌ی «خانواده‌ی خرسی» داستانی درباره‌ی آموزش یکی از مهارت‌های ارتباطی مهم به کودکان است: چگونگی مراقبت از خود در برابر افراد غریبه. در طول داستان، شیوه‌های کاربردی‌ای برای تفهیم این موضوع به کودک ذکر شده است و در نهایت، قانون‌های برادرخرسی و خواهرخرسی را داریم که مدل خوبی برای قانون‌گذاری در این زمینه برای کودکان است.

از دیگر کتاب‌های مجموعه «خانواده خرسی»:

توضیحات تکمیلی
وزن 114 گرم
ابعاد 23 × 23 × 0.2 سانتیمتر
نویسنده
مترجم

ناشر | تولیدکننده

سال نشر

تعداد صفحه

24 صفحه

شابک

9786004773881

گروه سنی
نقد و بررسی‌ها
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
اولین نفری باشید که در این پست دیدگاه می نویسید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “رو به‌ رو شدن با غریبه‌ ها – مجموعه خانواده خرسی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *