ماری ادلند، دخترک دانشمند – کتاب کار پروژه‌های بزرگ برای دانشمندان کوچک

1,200,000 ریال

با خواندن این کتاب می‌توانی از این هم که هستی دانشمندتر شوی! از فضاهای خالی صفحات برای ایده‌پردازی استفاده کن. تخیل کن، طراحی کن و نقاشی بکش! از طرفی، یادت باشد که می‌توانی وسایل گوناگون دور و اطرافت را جمع کنی و برای آزمایشات گوناگون، آن‌ها را در گنجینه‌ی علمی‌ات قرار دهی.

خرید عروسک ماری ادلند، دخترک دانشمند

خرید مجموعه کتاب‌های راهت را پیدا کن

6 عدد در انبار

- +

6 عدد در انبار

توضیحات

دانشمندان هرکدام یک‌جورند. یکی درباره‌ی زمین و آسمان تحقیق می‌کند. یکی درباره‌ی گیاهان و اقیانوس‌ها و دیگری درباره‌ی سنگ‌ها و ستارگان و حشرات و پروانه‌ها. دانشمندان در هر رشته‌ای که باشند، همه‌شان یک دغدغه‌ی مشترک دارند. آن‌ها مدام از خودشان و پدیده‌ها می‌پرسند: «چرا؟» درست مثل «ماری ادلند، دخترک دانشمند – کتاب کار» که تا زبان باز کرد، دلش می‌خواست از همه چیز سر در بیاورد. او سؤال‌های زیادی داشت که آن‌ها را در کتاب «ماری ادلند، دخترک دانشمند – کتاب کار» جمع کرد تا بچه‌های دیگری هم که کلی سؤال توی ذهن‌شان دارند، به او ملحق شوند. این‌طوری یک عالمه دانشمند کوچولو داریم که کم‌کم می‌فهمند چطور می‌شود توی باغچه گیاه کاشت، مراحل مختلف ماه را رصد می‌کنند، فرایند تجزیه را در عمل مشاهده می‌کنند و ده‌ها کار علمی دیگر که کلی برای‌شان جذاب است.

«ماری ادلند، دخترک دانشمند – کتاب کار» شامل ۴۰ فعالیت برای کشف‌ کردن، نقاشی کشیدن و ساختن است. قسمت‌های خالی صفحات این کتاب بی‌صبرانه منتظرند تا هر کودک ایده‌ی خاص و منحصربه‌فردش را پیاده کند. در این کتاب، کودکان با چرایی اتفاقات آشنا می‌شوند و متوجه می‌شوند که سؤال کردن کار درستی است که آن‌ها را به یافتن راه‌های تازه می‌کشاند.

«مجموعه‌ی راهت را پیدا کن» شامل سه کتاب داستان و سه کتاب کار مرتبط با آن‌هاست که همه از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز محسوب می‌شوند. این کتاب‌ها شامل:

  • «ایگی سِزار، پسرک معمار» و «کتاب کار پروژه‌های بزرگ برای معماران کوچک»
  • «رُزی گودنِس، دخترک مهندس» و «کتاب کار پروژه‌های بزرگ برای مهندسان کوچک»
  • «ماری ادلند، دخترک دانشمند» و «کتاب کار پروژه‌های بزرگ برای دانشمندان کوچک»
توضیحات تکمیلی
وزن 268 گرم
ابعاد 26 × 21 × 0.6 سانتیمتر
نویسنده
تصویرگر
مترجم

تعداد صفحه

96 صفحه

سال نشر

ناشر | تولیدکننده

شابک

9786222521462

گروه سنی
نقد و بررسی‌ها
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
اولین نفری باشید که در این پست دیدگاه می نویسید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ماری ادلند، دخترک دانشمند – کتاب کار پروژه‌های بزرگ برای دانشمندان کوچک”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *