حقیقت غاری‌ست در کوه‌های سیاه

500,000 ریال

برای خیلی چیزها می‌توانم خودم را ببخشم. برای جایی که او را رها کردم. برای کاری که کردم. اما برای آن سالی که از دخترم متنفر بودم نمی‌توانم خودم را ببخشم…

3 عدد در انبار

- +

3 عدد در انبار

توضیحات

«بعضی‌ وقت‌ها فکر می‌کنم حقیقت یک مکان است. هزاران کوره‌راه، که همگی در نهایت تو را به یک‌جا می‌برند. مهم نیست از کجا آمده‌ای. اگر به سمت حقیقت گام برداری، به آن می‌رسی، مهم نیست چه راهی را انتخاب کرده باشی.» این‌ها را شخصیت اصلی کتاب «حقیقت غاری ست در کوه های سیاه» می‌‌گوید. شخصیت اصلی این داستان مردی کوتاه‌قامت است که مدت‌هاست دخترش ناپدید شده و او گمان می‌کند فرار کرده است. برای همین هم از دست او عصبانی و خشمگین است. اما پس از مدتی متوجه می‌شود که برداشت او از واقعیت اشتباه بوده و فرزندش خطایی مرتکب نشده است و برای یافتن حقیقت، به سفری دورودراز می‌رود. به نظر شما، آیا او حقیقت را خواهد یافت؟

حقیقت همیشه آن چیزی نیست که ما تصور می‌کنیم. در اصل، «حقیقت غاری ست در کوه های سیاه». پس برای پیدا کردن آن باید رفت و رفت… این‌ها اندیشه‌‌های نیل گیمن، نویسنده‌ی کتاب پیش روست؛ نویسنده‌ای که پیش از این نیز آثار برجسته‌ای را خلق کرده است. کتاب «حقیقت غاری‌ست در کوه‌های سیاه»، داستانی کمیک و مصور است، که در قالبی ماجراجویانه، مخاطب را به بازنگری در اندیشه‌هایش وامی‌دارد. تصویرگری این اثر را ادی کمپبِل بر عهده داشته است؛ تصویرگری که در گنجینه‌ی افتخاراتش، جوایز متعددی در ژانرهای مختلف صنعت کمیک دیده می‌شود.

کتاب «حقیقت غاری‌ست در کوه‌های سیاه» در سال ۲۰۱۱ جایزه‌ی «لوکاس» را از آن خود کرد و در سال ۲۰۱۰ جایزه‌ی «شرلی جکسن» را به دست آورد.

توضیحات تکمیلی
وزن 320 گرم
ابعاد 22 × 22 × 0.6 سانتیمتر
نویسنده
تصویرگر
مترجم

تعداد صفحه

80 صفحه

سال نشر

ناشر | تولیدکننده

شابک

9786007058473

گروه سنی
نقد و بررسی‌ها
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
اولین نفری باشید که در این پست دیدگاه می نویسید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “حقیقت غاری‌ست در کوه‌های سیاه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *