سانیِ بلندگو قورت داده! – مجموعه کتاب های جولیا

550,000 ریال

امروز معلمم از من خواست زنگ تفریح را در کلاس بمانم تا کمی با هم حرف بزنیم: «سانی صدای خیلی بلندِ تو دیگران را اذیت می‌کند. باید سعی کنی آرام‌تر حرف بزنی. صدای تو باید آن‌قدر بلند باشد که فقط کسی که با او حرف می‌زنی صدایت را بشنود. من به تو می‌گویم چطور این کار را بکنی.»

 

معرفی صوتی کتاب «سانی بلندگو قورت‌ داده!» را بشنوید:

 

4 عدد در انبار

- +

4 عدد در انبار

توضیحات

برای سانی فرقی ندارد که کجا باشد: سر کلاس، توی کتابخانه، وسط خیابان یا حتی توی سالن تاریک سینما مشغول فیلم دیدن. او همیشه دهانش را تا جایی که بتواند باز می‌کند و برای گفتن حرف‌هایش از ته گلو فریاد می‌زند! برای همین همه به او می‌گویند: «سانی بلندگو قورت‌ داده!» درست است که همیشه دیگران صدای سانی را می‌شوند اما این داد زدن‌ها اصلاً کار خوبی نیست، چون باعث می‌شود نظم کلاس به هم بخورد یا حواس بچه‌ها موقع درس خواندن توی کتابخانه پرت شود، حتی بعضی مردم هم از دیدن فیلم توی سالن سینما منصرف می‌‌شوند. اما متأسفانه سانی بلد نیست از صدای آرام خود استفاده کند تا اینکه معلمش او را با ۵ سطح صدا آشنا می‌کند تا سانی متوجه شود برای صحبت کردن توی کتابخانه و خیابان باید از صداهای متفاوتی استفاده کند.

کودکان با مطالعه‌ی کتاب «سانی بلندگو قورت‌ داده!» از مجموعه‌ی «کتاب‌های جولیا» می‌آموزند که چطور بلندی صدای‌شان را متناسب با محیط تنظیم کنند. مطالعه‌ی این کتاب برای معلمان و مربیانی که با کودکان کار می‌کنند نیز بسیار راهگشا خواهد بود.

انتشارات نردبان از مجموعه‌ «کتاب‌ های جولیا» کتاب‌های‌ داستانی آموزشی‌ زیر را با عناوین گوناگون به زبانی ساده و کودکانه منتشر کرده است تا کودکان را با مهارت‌های گوناگون زندگی آشنا کند.

جلدهای دیگر این مجموعه:

توضیحات تکمیلی
وزن 130 گرم
ابعاد 23 × 23 × 0.2 سانتیمتر
نویسنده
تصویرگر
مترجم

تعداد صفحه

36 صفحه

سال نشر

ناشر | تولیدکننده

شابک

9786004772891

گروه سنی
نقد و بررسی‌ها
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
اولین نفری باشید که در این پست دیدگاه می نویسید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سانیِ بلندگو قورت داده! – مجموعه کتاب های جولیا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *