پسر میلیاردر

350,000 ریال

جو دلایل زیادی برای خوشحال بودن داشت، میلیاردها دلیل. آخر او پول‌دار است. خیلی پول‌دار. اما او می‌فهمد تا وقتی پای پول وسط باشد، هیچ‌چیز آن‌طور که به نظر می‌آید، نیست. چون بهترین چیزها در زندگی رایگان هستند و اگر جویی مراقب نباشد، همه را از دست خواهد داد.

ناموجود

توضیحات

جو بچه‌ی بسیار لوسی بود. او به یک مدرسه‌ی بسیار باکلاس می‌رفت. برای تعطیلات با هواپیمای شخصی‌اش مسافرت می‌کرد. حتی یک بار، یک روز کامل، پارک دیزنی‌لند را تعطیل کردند تا او مجبور نباشد برای سوار شدن در صف بایستد. چون او یک «پسر میلیاردر» بود. البته ماجرا از اول هم این‌طوری نبود. پدر جو زمانی پول‌دار شد، که دستمال توالتی جدید اختراع کرد. برای همین هم توی مدرسه به جو می‌گفتند : «میلیاردر کاغذتوالتی، وارث کاغذتوالتی، جناب آقای کاغذتوالتی!» با این وضعیت آیا جو خوشحال بود یا کسی با او دوست می‌شد؟

کتاب «پسر میلیاردر» نظر مثبت منتقدان روزنامه‌هایی مثل گاردین و اکسپرس را به دست آورده و کانال تلویزیونی بی‌بی‌سی وان، بر اساس آن، در سال ۲۰۱۶، فیلمی ساخته است. از جمله افتخاراتی که این کتاب در ایران کسب کرده است، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جزء فهرست لاک‌پشت پرنده، با دریافت نشان ۴ لاک‌پشت پرنده
  • مناسب از دید ساماندهی کنترل کیفیت منابع رشد آموزشی و تربیتی مکتوب (ماهنامه‌ی رشد)
  • مناسب از دید کمیته‌ی کتاب کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان با درجه‌ی عالی

دیوید والیامز خالق داستان «پسر میلیاردر»، کمدین، بازیگر و نویسنده‌‌ای انگلیسی است. سبک نوشتاری والیامز با رولد دال، نویسنده‌ی انگلیسی، مقایسه شده است. آثار دیگر این نویسنده که به فارسی ترجمه شده‌اند، عبارت است از:

توضیحات تکمیلی
وزن 205 گرم
ابعاد 19 × 14 × 1.3 سانتیمتر
نویسنده
تصویرگر
مترجم

تعداد صفحه

209 صفحه

سال نشر

ناشر | تولیدکننده

شابک

9786006885704

گروه سنی
نقد و بررسی‌ها
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
اولین نفری باشید که در این پست دیدگاه می نویسید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پسر میلیاردر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *