شنل‌قرمزی و گرگ بدشانس

120,000 ریال

همین که گرگ با لباس مادر بزرگ از خانه خارج شد، درق! بادی وزید و در خانه بسته شد. گرگ که غافلگیر شده بود، ترسید و به طرف جنگل دوید تا قایم شود… شاهزاده‌‌ای، سوار بر اسب سفیدش، از راه رسید و خطاب به او گفت: «روز به‌خیر مادربزرگ! من دنبال قصر زیبای خفته می‌‌گردم.»

ناموجود

توضیحات

گرگ بدجنس و ناقلای قصه‌‌ها، شنل‌ قرمزی را توی جنگل می‌بیند و کلی نقشه‌‌ی توی سرش می‌کشد که او و مادر بزرگش را به جای ناهار و دسر بعد از آن یک لقمه‌ی چپ کند؛ اما همین که به خانه‌‌ی مادربزرگ می‌رسد و لباس خواب او را به تن می‌کند، یادش می‌‌آید که جای پاهایش را از جلوی خانه پاک نکرده است. به نظر شما، او از خانه بیرون می‌رود و جای پاها را پاک می‌کند و دوباره به خانه بر می‌گردد؟ نخیر! از این خبرها نیست. تا او از خانه بیرون می‌رود، ناگهان تقی در خانه به هم می‌خورد و بسته می‌شود! یک گرگ بداخلاقِ عصبانی را با لباس صورتی مادربزرگ وسط جنگل تصور کنید! تازه آن وسط‌ مسط ‌ها هفت‌ کوتوله و شاهزاده‌‌ی داستان زیبای خفته هم از راه می‌‌رسند! اینجا چه خبر است؟! انگاری این قصه با قصه‌‌ی معمولی شنل قرمزی فرق دارد. چون این داستان ماجرای «شنل قرمزی و گرگ بدشانس» است.

داستان «شنل قرمزی و گرگ بدشانس» بازنویسی خلاقانه و متفاوتی از داستان شنیده‌ شده‌ و محبوب شنل‌ قرمزی است. ماریو راموس علاوه‌بر این کتاب، داستان «گیلی کوچولو و شاه» را هم نوشته است.

کتاب «شنل قرمزی و گرگ بدشانس» از مجموعه‌ی «زیبا ترین قصه‌‌های جهان» به عنوان کتاب آموزشی مناسب و مرتبط با برنامه‌های درسی و کتاب معرفی‌شده در کتابنامه‌‌ی رشد آموزش و پرورش انتخاب شده است.

 

توضیحات تکمیلی
وزن 95 گرم
ابعاد 0.2 × 21 × 2 سانتیمتر
نویسنده
مترجم

تعداد صفحه

36 صفحه

سال نشر

ناشر | تولیدکننده

شابک

9789643078751

گروه سنی
نقد و بررسی‌ها
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
اولین نفری باشید که در این پست دیدگاه می نویسید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شنل‌قرمزی و گرگ بدشانس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *