خرس کوچولو و درخت آرزوها

190,000 ریال

برتی با برادرش دعوایش می‌شود و عصر و شبی را روی شاخه درخت مورد علاقه‌اش می‌گذراند. زمانی نمی‌گذرد که برتی می‌فهمد این درخت یک درخت عادی نیست. وقتی گرسنه‌اش می‌شود، کلوچه روی درخت پدیدار می‌شود و وقتی سردش است یک پتو روی شاخه آن پیدا می‌کند. درخت یک درخت جادویی است؟

ناموجود

توضیحات

برتی دلش می‌خواهد با ماشین برادرش بازی کند، اما برادرش ماشین را به او نمی‌دهد چون معتقد است آن را می‌شکند. برتی ناراحت می‌شود و از خانه بیرون می‌رود تا روی شاخه درخت مورد علاقه‌اش زندگی کند. به تدریج که زمان می‌گذرد او گرسنه‌اش می‌شود، سردش می‌شود و یا از تاریکی می‌ترسد و هر بار روی درخت وسیله‌ای برای رفع نیازش پیدا می‌کند. او با خوشحالی به خانه بر می‌گردد تا برای مادر و برادرش داستان درخت کلوچه‌ای، پتویی، فانوسی را تعریف کند. کتاب «خرس کوچولو و درخت آرزوها» داستانی درباره رابطه مادر و کودک حمایت و مراقبت او از کودکش است.

کتاب داستانی ساده و شیرین و تصاویری لطیف و دوست داشتنی دارد و کتابی مناسب برای بلندخوانی به همراه کودکان است.

 

توضیحات تکمیلی
وزن 182 گرم
ابعاد 0.2 × 25.5 × 27.5 سانتیمتر
نویسنده
مترجم

تصویرگر
گروه سنی
ناشر | تولیدکننده

تعداد صفحه

24 صفحه

شابک

978-600-6329-60-4

نقد و بررسی‌ها
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
اولین نفری باشید که در این پست دیدگاه می نویسید.
  1. شکیب میرکهنوج

    کتاب خوبی است

  2. سمانه

    هیچ چیز برای کودکی که به تازگی خواهر/برادر دار شده ارزشمند تر از احساس امنیت و از دست ندادن آغوش و محبت مادر نیست. این کتاب به خوبی این مطلب را منتقل می کند. با تصاویری زیبا، روایت داستان با ایجاد کنجکاوی کودک را همراه خودش می کند و دست آخر او را به قهرمان همیشگی زندگی اش یعنی مادر می رساند.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *