مامان‌بزرگ گانگستر

480,000 ریال

بن گفت: «ولی مامان‌بزرگ حوصله‌ی آمدم رو سر می‌بره!» عصر سرد یک روز جمعه در ماه نوامبر بود و بن مثل همیشه روی صندلی عقب ماشین مادر و پدرش نشسته بود. بار دیگر قرار بود شب را در خانه‌ی دلگیر مادربزرگش بماند. «همه‌ی پیرها حوصله‌سربَرَن.»

ناموجود

توضیحات

هر هفته، جمعه‌ها، مادر و پدر بن به گردش می‌روند و او مجبور است پیش مادربزرگ پیرش بماند؛ اما بن از این کار متنفر است. چون مامان‌ بزرگ حوصله‌اش را سر می‌‌برد، همیشه غذاهای کلمی درست می‌کند و سال‌هاست که تلویزیونش خراب است. فکر ‌کنم الان خوشحالید که مجبور نیستید جای بن باشید. اما گول این حرف‌‌ها را نخورید، چون بن توی کتابخانه‌ ی مادربزرگ کتاب‌ هایی با عکس گانگسترها پیدا کرد و یک روز هم توی کابیت بالایی آشپزخانه، توی قوطی بیسکوئیت‌ های مادربزرگ، کلی جواهرات گران‌قیمت به چشمش خورد! نکند مامان‌بزرگ بن یک «مامان‌بزرگ گانگستر»ی باشد. یعنی شب ‌ها که بن مجبور است زود به رختخواب برود، مادربزرگ کجا می‌رود؟

کتاب «مامان‌بزرگ گانگستر» را دیوید والیامز با زبانی طنز و ماجرایی بامزه برای بچه‌هایی نوشته است که فکر می‌کنند مامان‌بزرگ‌ها اهل ماجراجویی نیستند. روزنامه‌ی «دیلی میل» درباره‌ی این کتاب گفته است: «والیامز در این کتابِ باارزش، کمدی را با یک پیام احساسی در هم می‌‌آمیزد. برای همین توصیه می‌کنیم که این کتاب را برای نوه‌‌هایتان بخرید.»

سبک نوشتاری والیامز و طنز زبان او را می‌توان با رولد دال مقایسه کرد. نشر گیسا از این نویسنده کتاب‌های زیر را منتشر کرده است:

توضیحات تکمیلی
وزن 205 گرم
ابعاد 19 × 14 × 1.4 سانتیمتر
نویسنده
تصویرگر
مترجم

تعداد صفحه

236 صفحه

سال نشر

ناشر | تولیدکننده

شابک

9786008024286

گروه سنی
نقد و بررسی‌ها
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
اولین نفری باشید که در این پست دیدگاه می نویسید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مامان‌بزرگ گانگستر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *