فرمانروایان زمین بازی

550,000 ریال

یک روز صبح، جونا تصمیم گرفت فرمانروای زمین بازی شود. برای همین به همه گفت: «حالا من پادشاه این سرزمین هستم. همگی باید قول بدهید هر کاری من می‌گویم بکنید.» تا روزی که…

ناموجود

توضیحات

در زمین بازی، هر روز بچه‌ها با تاپ و سرسره بازی می‌کردند، تا یک روز که جونا کوچولو تصمیم گرفت فرمانروای زمین بازی شود.  او لباس فرمانروایان را تنش کرد. بعد هم یک تاج پادشاهی گذاشت روی سرش و از همه قول درست‌وحسابی گرفت که پادشاهی او را قبول کنند. البته او پادشاه بسیار قدرتمندی بود؛ طوری که به درخت‌ها هم دستور می‌داد از سر راهش کنار بروند! اما خوب آن‌ها نمی‌رفتند! و البته بسیار بخشنده و عادل هم بود؛ طوری که یک دانه بیسکویت را بین هفت‌تا از بچه‌‌ها تقسیم کرد! و خب، تمام بچه‌ها از این وضعیت راضی بودند، به‌جز لِنوکس کوچولو. چون او هم دوست داشت ملکه‌ی زمین بازی بشود! وای… انگار ماجرای این «فرمانروایان زمین بازی» تمامی ندارد!

داستان «فرمانروایان زمین بازی» داستان جنگ قدرت بین بچه‌هاست؛ چیزی که تمام پدر و مادرها در لحظات گوناگون آن را به چشم دیده‌اند. ژوزف کیوفلر، نویسنده‌ و تصویرگری خوش‌ذوق است. او در داستانش تمایل کودکان به مالکیت اشیا را به رسمیت می‌شناسد، اما در کنار آن، در بطن ماجرا، عواقب چنین خواسته‌ای را هم برای کودک تشریح می‌کند و در نهایت اجازه می‌دهد او خود بهترین راه‌حل را برای رفع مشکلات بیابد.

توضیحات تکمیلی
وزن 125 گرم
ابعاد 21 × 24 × 0.3 سانتیمتر
نویسنده
تصویرگر
مترجم

تعداد صفحه

44 صفحه

سال نشر

ناشر | تولیدکننده

شابک

9786222521455

گروه سنی
نقد و بررسی‌ها
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
اولین نفری باشید که در این پست دیدگاه می نویسید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فرمانروایان زمین بازی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *