نامه های فلیکس

2,299,000 ریال

وقتی سوفی از تعطیلات برمی‌گردد، توی فرودگاه اتفاق بدی می‌افتد. فلیکس، خرگوش عروسکی و بامزه‌ی سوفی، گم می‌شود. مدتی بعد، از لندن برای سوفی نامه‌ای می‌رسد- نامه‌ای از طرف فلیکس! و این اولین نامه‌ای است که خرگوش عروسکی سوفی از سفر دور دنیا برای او می‌فرستد. روزهای بعد خرگوش کوچولو نامه‌های دیگری از جاهای مختلف دنیا می‌فرستد و اطلاعات زیادی درباره‌ی سرزمین‌ها و مردمی که دیده، می‌دهد.

ناموجود

توضیحات

نامه‌های فلیکس یک کتاب تصویری، با شمایل خوشایند و دوست‌داشتنی است. جلد سخت، کاغذ مرغوب و کتاب‌سازی مناسب آن، با تصویرگری‌های کنستانزادروپ، باعث می‌شود کودکان مشتاق شوند تا آن‌ها را ورق بزنند و قصه‌اش را بدانند.

در واقع خانم آنت لنگن، با استفاده از ماجراجویی‌های فلیکس، خواننده را ترغیب می‌کند تا قصه‌ی ساده‌اش را دنبال کند و اطلاعاتی درباره‌ی مناطق مختلف جهان کسب نماید. برای همین، نامه‌های فلیکس هم کودک را سرگرم می‌کند و هم به او آموزش می‌دهد. پدر و مادرها یا مربی‌ها و معلم‌ها می‌توانند به کمک خط داستانی این کتاب، زمینه‌ی مناسب را فراهم کرده و بچه‌ها را به وانمودسازی ترغیب کنند. نامه نگاری‌های فلیکس ایده‌ی خوبی است برای معرفی شهرهای مختلف ایران و جهان، به کودکان. هم‌چنین، بزرگ‌ترها می‌توانند درباره‌ی سفر، ضرورت آن و وسایل لازم برای سفر با بچه‌ها گفت‌و‌گو کنند و از آن‌ها بخواهند سفرنامه‌ای تخیلی یا واقعی بنویسند. این فعالیت‌ها، غیر از جذب کودکان به کتاب‌خوانی، فایده‌های دیگری هم دارد. مثلا به پرورش خلاقیت و تقویت مهارت‌های نوشتاری آن‌ها کمک می‌کند.
نامه‌های فلیکس پیشنهاد خوبی است برای دانش‌آموزان کلاس‌های دوم تا پنجم دبستان.

نامه‌های فلیکس هر یک درون یک پاکت جداگانه درون کتاب قرار دارد و کارت‌هایی که فلیکس برای سوفی به ارمغان آورده، در چمدان فلیکس قرار داده شده است.

توضیحات تکمیلی
وزن 414 گرم
ابعاد 1 × 22.8 × 24 سانتیمتر
ناشر | تولیدکننده

نویسنده
مترجم

تصویرگر
شابک

‭978-600-6287-12-6

سال نشر

تعداد صفحه

36 صفحه

گروه سنی
نقد و بررسی‌ها
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
اولین نفری باشید که در این پست دیدگاه می نویسید.
  1. لیلا جواهری

    این کتاب قطع سلطانی دارد؟

  2. Bahar

    چطور میتونیم مردم وتشویق به کتاب خونی کنیم وقتی کتاب انقدر گرونه؟؟؟

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *