قاره‌ی یخی (داستانی از جنوبگان)

200,000 ریال

پنگوئن امپراتور یک دسته ماهی نقره‌ای را می‌پاید که در نور کم برق می‌زنند. گردنش را دراز می‌کند و یکی از آن‌ها را با منقار مشکی‌اش می‌قاپد و می‌بلعد؛ اما سایر ماهی‌های نقره‌ای مثل تیر از آنجا گریخته‌اند…

ناموجود

توضیحات

در «قاره ی یخی» و در عمق سیصدمتری آب، پنگوئن امپراتور در حال شنا کردن است. او به دنبال غذا برای جوجه‌ی گرسنه‌ی خود می‌گردد و در این بین، با میگوها و ماهی مرکب روبه‌رو می‌شود. پنگوئن‌های دیگری نیز در آب هستند؛ اما به ناگاه همگی از آب بیرون می‌روند. پنگوئن امپراتور احساس خطر می‌کند. آیا جان او در خطر است؟ باید خود را در گوشه‌ای پنهان ‌کند یا از آب بیرون برود؟ کدام جانور به دنبال شکار پنگوئن امپراتور است؟ در کتاب «قاره‌ی یخی»، پاسخ تمام این پرسش‌ها را پیدا می‌کنید.

مجموعه‌ی ۱۴جلدی «آشنایی با زیستگاه‌ها» کودکان را با گیاهان، حیوانات و همزیستی آن‌ها در طبیعت آشنا می‌کند. کودک در هر کتاب به شیوه‌ای کاملاً تازه، یعنی از دید یکی از حیواناتی که آنجا زندگی می‌کند، با زیستگاهی جذاب و دیدنی آشنا می‌شود.

در کتاب «قاره ی یخی»، با یکدیگر به اکتشاف قطب جنوب می‌رویم و با این سرزمین یخی، از دریچه‌ی دید پنگوئن امپراتور چنان آشنا می‌شویم که گویی خود آنجا بوده‌ایم.

توضیحات تکمیلی
وزن 115 گرم
ابعاد 23.5 × 17.5 × 0.3 سانتیمتر
نویسنده
تصویرگر
مترجم

تعداد صفحه

28 صفحه

ناشر | تولیدکننده

سال نشر

گروه سنی
شابک

9789643899066

نقد و بررسی‌ها
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
اولین نفری باشید که در این پست دیدگاه می نویسید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قاره‌ی یخی (داستانی از جنوبگان)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *