نوروزانه‌ی کتاب هدهد – بسته‌ی ویژه‌ی ۲-۰ سال (۲)

643,000 ریال

در بسته‌های نوروزانه‌ی کتاب هدهد، با توجه به گروه سنی مخاطبان، کتاب‌هایی متنوع و سرگرم‌کننده در نظر گرفته شده است. کتاب هدهد این بسته‌ها را با بسته‌بندی ویژه، برای هدیه به کودکان آماده کرده است.

ناموجود

توضیحات

کتاب هدهد به مناسبت نزدیک شدن به نوروز ۱۳۹۷ و آغاز سال جدید، در جشنواره «نوروزانه کتاب هدهد» بسته‌های کتابی با بسته‌بندی ویژه برای گروه‌های سنی مخاطبان کودک و نوجوان معرفی کرده و با تخفیف ویژه عید نورورز در اختیار مخاطبان گذاشته است.

هر سال با فرا رسیدن عید نوروز، بزرگسالان در تدارک تهیه عیدی‌هایی هیجان‌انگیز برای کودکان و نوجوانان هستند. عیدی دادن از سنت‌های دیرین در فرهنگ ایرانی است. کتاب هدهد امسال در جشنواره «نوروزانه کتاب هدهد» با معرفی بسته‌های کتاب ویژه گروه‌های سنی گوناگون، از بزرگسالان دعوت می‌کند تا با تهیه این بسته‌های کتاب با تخفیف ویژه، کتاب را جایگزین هدایای نقدی خود برای عیدی‌‌های نوروزی کودکان و نوجوانان کنند و با این کار به ترویج کتابخوانی در جامعه بپردازند.

 

توجه:

قیمت این بسته ۵۵۰۰۰ تومان است اما به دلیل بسته‌بندی ویژه اداره پست با هدف سالم رسیدن بسته کتاب به مقصد، مبلغ ۲۵۰۰ تومان به هزینه بسته کتاب افزوده شده است.

بنابراین سفارش این بسته از طریق  خرید ازسایت و ارسال با پست ۵۷۵۰۰ تومان و از طریق پیک ۵۵۰۰۰ تومان است.

توضیحات تکمیلی
گروه سنی
نقد و بررسی‌ها
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
اولین نفری باشید که در این پست دیدگاه می نویسید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نوروزانه‌ی کتاب هدهد – بسته‌ی ویژه‌ی ۲-۰ سال (۲)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *