بسته کتاب با موضوع آموزش ریاضی برای کودکان – نه تا دوازده‌سالگی

3,843,000 ریال

معرفی صوتی مجموعه «آموزش ریاضی» را بشنوید:

 

ناموجود

توضیحات

شما آدم‌بزرگ‌ها، در دوران کودکی‌تان، به‌محض اینکه یاد گرفتید از ۱ تا ۵ را پشت سر هم بشمارید، اولین کاری که کردید چه بود؟ ردیف درخت‌های پارک را شمردید یا موقع لی‌لی بازی کردن مربع‌های رنگی رنگی زیر پا‌یتان را؟ وای… داشت یادمان می‌رفت؛ شمردن انگشت‌های دست قبل از همه بود!

دنیا هرچقدر هم که بچرخد و تغییر کند، بچه‌‌های نسل‌های جدید هم موقع شمردن همین کارها را می‌کنند. شاید زمان ما علاقه‌مند شدن به ریاضی، موضوع چندان مهمی نبود. یا در مدرسه به ریاضی علاقه نشان می‌دادیم و شاگرد باهوش مدرسه لقب می‌گرفتیم یا تمام زنگ‌های ریاضی چرت می‌زدیم و به زور قربان‌صدقه‌ی پدر و مادرمان نمره می‌گرفتیم. اما حالا می‌دانیم که علاقه‌مند کردن بچه‌ها به ریاضی هم به اندازه‌ی علاقه‌مند کردنشان به خواندن کتابِ شعر و داستان، شدنی است. می‌پرسید چطور؟!

ما در کتاب‌فروشی هدهد، بر اساس هر رده‌ی سنی، بسته‌‌ی کتابی با موضوع «آموزش ریاضی» برای شما تهیه کرده‌ایم. این بسته‌ها شامل کتاب‌های داستانی و غیرداستانی‌اند که پاسخگوی نیازهای کودکان در رده‌های سنی گوناگون، از تولد تا ۱۲ سال خواهند بود. شما می‌توانید با انتخاب بسته‌ی مناسب برای کودک‌تان، شوق یادگیری ریاضی را از همین امروز در او زنده کنید.

توضیحات تکمیلی
گروه سنی
نقد و بررسی‌ها
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
اولین نفری باشید که در این پست دیدگاه می نویسید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بسته کتاب با موضوع آموزش ریاضی برای کودکان – نه تا دوازده‌سالگی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *